Merhaba,
19 yaşında, geleceğin yıldızı olarak gösterilen futbolcu Oğuz Mataracı Fenerbahçeden Antalyaspora 1 yıllığına kiralandı., umalım bu transfer Mataracı ve Antalyaspor için en iyisi olur.
19 yaşında, geleceğin yıldızı olarak gösterilen futbolcu Oğuz Mataracı Fenerbahçeden Antalyaspora 1 yıllığına kiralandı., umalım bu transfer Mataracı ve Antalyaspor için en iyisi olur.
Düzenlenen imza töreninde Lescon tarafından üretilen 2014-2015 Sezonu Antalyaspor Çubuklu Formasının da net bir fotoğrafına erişmiş olduk.
Daha önceki yazılarımda yazdığım gibi forma tam çubuklu olmasa da sade ve güzel. Yine daha önceki yazılarımda yazdığım logunun dış çemberi konusu ise netlik kazanmış oldu, Lescon'a ve konu ile ilgilenen yöneticilere bizleri 4 sene sonra gerçek Antalyaspor logosuna kavuşturdukları için teşekkür ediyorum.
bu arada formalar 1.09.2014 itibari ile henüz Antalyasporstorelara ulaşmadı. Yeni formalar ile birlikte belki Store'un internet sitesine de bir güncelleme yapılabilir.
Karşıyaka maçında giyilen formalar ve Oğuz Mataracı transferinde giyilen formaları kıyasladığımız da bu sezon yeni forma reklamları ile mücadele edeceğimizi görüyoruz.
formamızın göğüs reklamı daha önceki senelerdeki gibi sabit değil bir yahut daha fazla maçlık paket halinde anlaşılıyor olmalılar.
2014-2015 sezonunun ilk Antalyaspor maçı olan Karşıyaka deplasmanında giyilen formada İATİ isimli bir turizm şirketinin göğüs reklamını kullandık, geçici olarak basılan böyle reklamlar forma üzerinde pek hoş durmuyor.
Bu sene eski sırt reklamımız AKSA'ın aksine sırtımızda yine bir enerji firması olan CLK Akdeniz'in logosu bulunuyor.
Sol kolumuzda bu sezon sarı arkaplan ile basılarak PTT etkisini daha da hissettiren PTT 1.Lig logosu yer alıyor, sağ kol reklamımız ise PTTCELL
Şort kısmı da göğüs kısmı gibi boş kalan reklamlarımız şimdilik bu kadar.
Unutmamak gerekir ki forma reklamı konusunda Galatasarayın ve Fenerbahçenin bir tercih olarak göstermeye çalışıp gizlediği bir şekilde ülke futbolunda büyük bir sıkıntı var.
Şirketler İstanbul takımlarının taraftar ve futbolcuları ile beraber çirkinleştirdiği futbol ortamında net bir şekilde yer almak istemiyor.
Daha önceki yazılarımda yazdığım gibi forma tam çubuklu olmasa da sade ve güzel. Yine daha önceki yazılarımda yazdığım logunun dış çemberi konusu ise netlik kazanmış oldu, Lescon'a ve konu ile ilgilenen yöneticilere bizleri 4 sene sonra gerçek Antalyaspor logosuna kavuşturdukları için teşekkür ediyorum.
bu arada formalar 1.09.2014 itibari ile henüz Antalyasporstorelara ulaşmadı. Yeni formalar ile birlikte belki Store'un internet sitesine de bir güncelleme yapılabilir.
Karşıyaka maçında giyilen formalar ve Oğuz Mataracı transferinde giyilen formaları kıyasladığımız da bu sezon yeni forma reklamları ile mücadele edeceğimizi görüyoruz.
formamızın göğüs reklamı daha önceki senelerdeki gibi sabit değil bir yahut daha fazla maçlık paket halinde anlaşılıyor olmalılar.
2014-2015 sezonunun ilk Antalyaspor maçı olan Karşıyaka deplasmanında giyilen formada İATİ isimli bir turizm şirketinin göğüs reklamını kullandık, geçici olarak basılan böyle reklamlar forma üzerinde pek hoş durmuyor.
Bu sene eski sırt reklamımız AKSA'ın aksine sırtımızda yine bir enerji firması olan CLK Akdeniz'in logosu bulunuyor.
Sol kolumuzda bu sezon sarı arkaplan ile basılarak PTT etkisini daha da hissettiren PTT 1.Lig logosu yer alıyor, sağ kol reklamımız ise PTTCELL
Şort kısmı da göğüs kısmı gibi boş kalan reklamlarımız şimdilik bu kadar.
Unutmamak gerekir ki forma reklamı konusunda Galatasarayın ve Fenerbahçenin bir tercih olarak göstermeye çalışıp gizlediği bir şekilde ülke futbolunda büyük bir sıkıntı var.
Şirketler İstanbul takımlarının taraftar ve futbolcuları ile beraber çirkinleştirdiği futbol ortamında net bir şekilde yer almak istemiyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder