8 Temmuz 2014 Salı

2014-2015 Sezonu Antalyspor Forma Tahminleri


Merhaba,
2014-2015 Sezonu Antalyaspor Formaları hakkında duyumlar bekliyordum.
 Kenan Kemaneler'in Twitterda formalar ile ilgili sorusuna Antalyaspor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Sn. Gültekin Gencer'den gelen "Formalar bu sene Çubuklu (kırmızı-beyaz),Düz (kırmızı) ve Düz (beyaz). Başka renk yok" cevabı ile forma üreticimiz Puma'nın 13-14 ve14-15 sezonu için hazırladığı formaları kalıplarına göre iyice yakın takibe almıştım fakat yine Twitterdan Antalyaspor Basın Sözcüsü Sn. İnanç Kendiroğlu'nun "Puma'nın önce para sonra malzemeler teklifi üzerine Lescon ile anlaşmaya varıldı." haberini alarak bambaşka arayışlara yöneldim.

 Anlaşma bazı yerel haber sitelerinde de yer alıyor ancak Antalyaspor'un malzeme parası ödemeyeceği ve bu sayede 200.000 tl'nin Antalyaspor'a kalacağı bilgisi dışında anlaşmanın kaç senelik olduğu vb. gibi diğer detaylara şimdilik ulaşılamıyor.

 Lescon forma vb kelimelerle internette arama yaptığınızda geçtiğimiz senelerde "Errea" ile çalışan Samsunspor'un da Lescon ile anlaştığı hatta Gençlik ve Spor Bakanı Sn. Çağatay Kılıç'a üretilen parçalı formanın hediye edildiği haberleri yer alıyor. Haberlerde yer alan görseller benim yukarıda yaptığım görseller ile aynı mantıkta hazır kalıpların uyarlanması şeklinde olmuş, yazının sonuna eklediğim görselde görüldüğü üzere Samsunspor parçalı, çubuklu ve ince çubuklu düz kırmızı formayı tercih etmiş gözüküyor.

 Bu formaların görüntüleri benim de kaynak olarak kullandığım Lescon markasının internet sitesinde yer alıyor.
Haberi alan bazı Antalyasporlular, Lescon'un yerli marka oluşu, uygun fiyatları ve "forma gibi forma" tasarımlarından oldukça memnun olduklarını paylaşıyorlar.

 Sn. Başkan Gencer'in verdiği bilgiden yola çıkarsak ve Lescon Antalyaspor'a orijinal bir forma yapma yoluna gitmez ise yukarıda paylaştığım uyarlamalardan 3 forma giyeceğiz ve bunlar Çubuklu + Kırmızı +Beyaz şeklinde olacaklar. (Ben fedarasyonun isteği ile büyük ihtimalle mavi olacak olan bir 3.renk kullanacağımızı düşünüyorum.)
Benim tercihim setimizde Çubuklu formanun yanında yukarıda yer alan iki düz formanın yer almasıdır.

Lescon'un takım formaları kataloğu için tıklayın. 


 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...