24 Haziran 2017 Cumartesi

2017 -2018 Antalyaspor Nike Revolution Uyarlaması

Merhaba, Antalyaspor formalarının Nike olacağı haberini almamızın ardından Nike'ın bir süredir piyasada kullanılan kalıplarına Antalyaspor logosu Süperlig etiketi ve göğüs reklamı uyarlaması yapmayı düşündüm.

Antalyaspor yönetiminin formayı özelleştirmek için çalışmalar ve görüşmeler yaptığı bilgisini aldım, bu bilgiler ışığında formanın ense kısmında TFF forma talimatnamesinde belirtildiği sınırlar çerçevesinde #BizAntalyasporuz benzeri bir yazı yazabilir. Formada kullanılacak olan yazı karakterinde de numaralara arma eklenmesi söz konusu.

Not: Reklam anlaşmamız hakkında bir bilgiye ulaşamadığım için kol reklamını boş bıraktım ve çeşitli sebeplerle uzun süredir kullanılan iati reklamını kullanmak istemedim, iati yerine formada daha şık ve enerjik durduğunu düşündüğüm opet firmasının logosunu temsili olarak kullandım aksi durumda reklamsız forma görsel olduğu için maç önü tişörtü gibi duracaktı.

Uyarlama yaptığım üçüncü forma Nike'ın Revolution modeli. Piyasada genelde düz rengi tercih eden takımlara uygulanan forma oldukça sade.
Beyazı daha önce 15-16 sezonunda giydiğimiz Nike Energy III modeline oldukça benzeyen formanın kol altından eteğe doğru inen siyah bantları var.

Kırmızı olan modelde ise kol bölümünde yer alan kumaşın farklılığı beyaza göre daha fazla dikkat çekiyor.

Forma, Nike'ın elit kategori takımlarına verdiği Vapor modeline oldukça benziyor.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...